سلام خوش آمديد لطفا تا بالا آمدن وبلاگ منتظر باشيد روز خوبي داشته باشيد نظر يادتون نره در ضمن براي مشاهده صفحات بيشتري از ويلاگ به انتهاي همين صفحه برويد .

.


مربي تيم ملي تكواندو گفت: اگر تيم ملي فوتبال ايران فقط مي‌توانست مجوز حضور در جام جهاني را كسب كند، نمايندگان مجلس و مسئولان ورزش در فرودگاه صف مي‌كشيدند.

مجيد افلاكي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: حميد سجادي تنها نماينده سازمان تربيت بدني بود كه بعد از بازگشت ما از مسابقات جهاني و كسب قهرماني در فرودگاه حاضر شد. او خود قهرمان بوده و درك مي كند كه يك قهرمان چه رنج هايي را براي كسب مدال مي كشد.
وي افزود: سجادي به خوبي به اختلاف رشته ها واقف است و هميشه در تشويق و آمدن به استقبال بچه ها پيش‌قدم مي شود اما انتظار ما حضور رئيس سازمان تربيت بدني بود. اگر فوتبال فقط مجوز جام جهاني را مي گرفتم همه آقايان در فرودگاه صف مي كشيدند اما كار بزرگ تكواندو به چشم هيچيك از آنها نيامد.
افلاكي با اشاره به اينكه تكواندو ايران در جهان كاري كرد كارستان خاطرنشان ساخت: همه دنيا مقابل ايران سر تعظيم فرود آورد؛ اما متاسفانه برخي خواستند كه اين قهرماني را كمرنگ كنند. وقتي قهرمان آسيا شديم گفتند كره با تيم اصلي خود نيامده است، بعد از قهرماني در جام جهاني دوباره همين مسئله را گفتند. در گوانگجو كه توانستيم بالاتر از كره اي ها قرار گيريم خيلي ها عنوان كردند كه اين تيم اصلي كره نبوده است و حالا براي قهرماني جهان نيز باز هم همين مسائل مطرح مي شود.
وي تاكيد كرد: مي شود آقايان بگويند كه اين كره كه مهد تكواندو جهان است چه زماني تيم اصلي خود را مي آورد؟ آنها در كشور خودشان قهرماني را از دست دادند و بعد از آن تمامي كادر اجرايي فدراسيونشان اخراج شد. سال گذشته رئيس فدراسيون كره خود را از يك ساختمان 12 طبقه به پايين پرت كرد چون تكواندو براي آنها حكم زندگي را دارد.
افلاكي افزود: دو تن از بچه هاي ميانه تيم ايران طلا گرفتند و كادر فني بيشتر از تهران هستند چرا نبايد نمايندگان تهران و تبريز مجلس شوراي اسلامي در فرودگاه حاضر مي شدند؟ رئيس مجلس پيام تبريك مي دهد و نمايندگان نمي آيند. سردار سپاه در يك حركت زيبا از بچه ها دعوت كرد و آنها را تشويق كرد و شهردار تهران اصلاً به روي خودش هم نياورد.
وي تصريح كرد: براي قهرماني بسكتبال در غرب آسيا مدام تبليغات مختلفي را در سطح شهر مي بينيم اما قهرماني تكواندو در جهان براي آنها هيچ ارزشي ندارد. اگر فوتبال قهرمان آسيا هم شود آقايان تا يكسال جشن و مراسم تقدير دارند. در المپيك از يكسال قبل بليت هاي تكواندو به فروش مي رسد اما چه فايده كه در ايران ارزشي ندارد.
مربي تيم ملي با اشاره به عدم پخش مستقيم مسابقات گفت: به دليل مشكل بودجه فدراسيون براي خريد گرمكن بچه ها نيز مشكل داشت چه برسد به اينكه بخواهد كه خبرنگار اعزام كند اما آيا تلويزيون نمي توانست مثل مسابقات فوتبال اين رقابت ها را از شبكه هاي ديگر بخرد يا حداقل از فدراسيون جهاني دانلود كند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





׀ تاریخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 ,